گل بومادران (100 گرم)

بومادران معمولی یا بومادران هزار برگ، گیاهی است از تیره گل ستاره ای. بومادران گیاهی است علفی و یکساله، دارای ساقه و شاخه‌های راست به ارتفاع ۲۵ تا ۶۰ سانتیمتر که در نواحی بحرالروم (مدیترانه) و غالب نقاط ایران می‌روید. این گیاه به رنگ سبز مایل به زرد با دمبرگ دراز و گلهایی مجتمع به صورت خوشهٔ دراز در کنارهٔ برگ‌ها دارد. دانه اش تقریباً کروی و صاف است. سرشاخه‌های گل دار این گیاه بعلت دارا بودن اسانس بوی مخصوص دارند. مشک چوپان در طب عوام به عنوان خلط آور مصرف می‌شود و برای آن اثر ضد تشنج و نیرو دهنده و تسکین دهنده تنگی نفس ذکر شده‌است.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که با مشکلاتی مثل عدم انعقاد سریع زخم و التهاب بدن مشکلات عفونتی روبرو هستید و به دنبال یک داروی گیاهی خیلی فوق العاده می باشید بومادران برای شما بهترین گزینه است این گیاه مزاج سرد و خشک دارد و همین طور در بدن شما باعث می‌شود تا عفونت‌ها کمتر از زمان ممکن شان درمان پیدا کنند این گیاه دارویی در مورد عفونت‌ها و حتی دردهای قاعدگی بهترین مسکن به شمار می‌رود و هیچ عوارض شیمیایی ندارد.

شما می توانید بومادران را از عطاری ها تهیه کنید اما گیاهی که با کیفیت اثر و از دست کشاورز به دست شما می رسد کیفیت آن خیلی متفاوت تر از آنچه که شما از مغازه ها به دست می آید و اگر بتوانید به صورت مستقیم و طبیعی گیاه بومادران را تهیه کنید که آب طبیعی خورده است و به آن محصولات خیلی خوبی استفاده شدن تاثیرات آن در بدن شما چندین برابر حالت عادی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد